Documents
User documentation
Proces narucivanja
12/05/2025 02:42 PM
Proces naručivanja keteringa počinje tako što organizator događaja šalje jasan i blagovremen zahtev sa detaljima poput datuma, vremena isporuke, broja osoba, vrste događaja i eventualnih posebnih potreba ili ograničenja u ishrani. Ketering koordinator zatim pregledava zahtev, proverava dostupnost dobavljača i usklađenost sa budžetom, a po potrebi obezbeđuje dodatno odobrenje nadležnih. Nakon toga bira se najpogodniji dobavljač, definiše tačan meni i količine, i šalje se narudžbina uz traženje zvanične potvrde. Na dan isporuke koordinator prati dolazak porudžbine, proverava tačnost, količine i kvalitet hrane, kao i eventualna odstupanja u odnosu na dogovor. Svi problemi ili kašnjenja evidentiraju se kroz Redmine radi dalje obrade. Nakon realizacije narudžbine unose se troškovi, arhiviraju fakture i beleže sve korisne napomene koje mogu pomoći u optimizaciji procesa i evaluaciji dobavljača u budućnosti....
Technical documentation
Sistem za porucivanje
12/05/2025 02:49 PM
Sistem keteringa uključuje web aplikaciju za poručivanje dostupnu putem browsera, razvijenu koristeći React za frontend i Node.js/Express za backend, dok se podaci čuvaju u MySQL bazi podataka. Porudžbine se obrađuju preko REST API-ja koji povezuje frontend, backend i bazu, a autentifikacija korisnika realizovana je kroz JWT (JSON Web Token). Platforma podržava administrativni panel za praćenje porudžbina, ažuriranje menija i evidenciju korisnika. Za hosting se koristi cloud server sa SSL enkripcijom, dok se keširanje podataka vrši preko Redis-a radi bržeg učitavanja stranica. Logovanje i monitoring sistema omogućeni su preko Prometheus/Grafana kako bi se pratila dostupnost i performanse sajta...