Proces narucivanja
User documentation
12/05/2025
Proces naručivanja keteringa počinje tako što organizator događaja šalje jasan i blagovremen zahtev sa detaljima poput datuma, vremena isporuke, broja osoba, vrste događaja i eventualnih posebnih potreba ili ograničenja u ishrani. Ketering koordinator zatim pregledava zahtev, proverava dostupnost dobavljača i usklađenost sa budžetom, a po potrebi obezbeđuje dodatno odobrenje nadležnih. Nakon toga bira se najpogodniji dobavljač, definiše tačan meni i količine, i šalje se narudžbina uz traženje zvanične potvrde. Na dan isporuke koordinator prati dolazak porudžbine, proverava tačnost, količine i kvalitet hrane, kao i eventualna odstupanja u odnosu na dogovor. Svi problemi ili kašnjenja evidentiraju se kroz Redmine radi dalje obrade. Nakon realizacije narudžbine unose se troškovi, arhiviraju fakture i beleže sve korisne napomene koje mogu pomoći u optimizaciji procesa i evaluaciji dobavljača u budućnosti.